.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند/ (خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند/ (خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
وزیر کشور گفت: ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این برای اتباع را نداریم و کشورمان اشباع شده است. وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
وزیر کشور گفت: ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این برای اتباع را نداریم و کشورمان اشباع شده است.(ادامه)
شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب دراستان مازندران طی سال گذشته
شمال نیوز: مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران از شناسایی سه هزار و ۱۳۶ فقره انشعاب آب غیر مجاز در این استان طی سال گذشته خبر داد.(ادامه)
تحقیقات اولیه روی موش‌ها نشان می‌دهد که روغن حیوانی با کاهش کلسترول و تری‌گلیسیرید و افزایش سطح کلسترول خوب (اچ‌دی‌ال) خطر ابتلا به بیمارهای قلبی‌عروقی را کاهش می‌دهد. فواید و مضرات روغن حیوانی
تحقیقات اولیه روی موش‌ها نشان می‌دهد که روغن حیوانی با کاهش کلسترول و تری‌گلیسیرید و افزایش سطح کلسترول خوب (اچ‌دی‌ال) خطر ابتلا به بیمارهای قلبی‌عروقی را کاهش می‌دهد.(ادامه)
این نمایشگاه نشان‌دهنده این است که ایران تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده پولادین مردم به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید / دستیابی به سلاح هسته‌ای در دکترین ما وجود ندارد/ این مسئله فتوای رهبر ماست؛ نه به‌خاطر حرمت بین‌المللی و آژانس ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است .... درد بی درمان انتصابهای سیاسی در مظلوم ترین استان ایران / حضور آدمهای کوچک در صندلی های بزرگ مدیریت در مازندران !
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است ....(ادامه)
حزب الله لبنان بامداد شنبه شهادت یکی از اعضای خود در حمله رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را تأیید کرده است. شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
حزب الله لبنان بامداد شنبه شهادت یکی از اعضای خود در حمله رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را تأیید کرده است.(ادامه)
برنده دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک را ضربات پنالتی مشخص کرد تا سرخپوشان تهرانی در شرایطی که دو بار بازی برده را با تساوی عوض کردند، در نهایت با پنالتی حذف شوند.

وداع تلخ سرخپوشان با جام حذفی در ضربات پنالتی
برنده دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک را ضربات پنالتی مشخص کرد تا سرخپوشان تهرانی در شرایطی که دو بار بازی برده را با تساوی عوض کردند، در نهایت با پنالتی حذف شوند. (ادامه)
بین یک دختر معمولی و کسی که می‌خواهید در آینده به عنوان همسر و شریک زندگی خود روی او حساب کنید، تفاوت قابل توجهی وجود دارد. نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
بین یک دختر معمولی و کسی که می‌خواهید در آینده به عنوان همسر و شریک زندگی خود روی او حساب کنید، تفاوت قابل توجهی وجود دارد.(ادامه)
حماس بار دیگر خواستار پایان دادن به جنگ به عنوان بخشی از هرگونه معامله برای آزادی اسرای صهیونیست شد. حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم
حماس بار دیگر خواستار پایان دادن به جنگ به عنوان بخشی از هرگونه معامله برای آزادی اسرای صهیونیست شد.(ادامه)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند. خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور/تبیین راه‌های مشارکت مردم در جهش تولید، وظیفه مهم مسئولان// تحریم‌ها نتوانسته ایران را از پا درآورد؛ این روحیه باید در کشور تقویت شود(خبر)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند.(ادامه)
تحلیلی بر چرایی تاکید رهبر انقلاب بر قدرت‌نمایی در دوران پسابازدارندگی را از نظر می‌گذرانید. راز ظهور قدرت ایران در نظم نوین جهانی
تحلیلی بر چرایی تاکید رهبر انقلاب بر قدرت‌نمایی در دوران پسابازدارندگی را از نظر می‌گذرانید.(ادامه)
در ادامه تشدید محاصره ظالمانه نوار غزه، یک مقام مصری در سخنانی از انهدام بیش از ۱۵۰۰ تونل در مجاورت نوار غزه و تقویت دیوار مرزی با این باریکه به بهانه جلوگیری از قاچاق سلاح خبر داد. ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت
در ادامه تشدید محاصره ظالمانه نوار غزه، یک مقام مصری در سخنانی از انهدام بیش از ۱۵۰۰ تونل در مجاورت نوار غزه و تقویت دیوار مرزی با این باریکه به بهانه جلوگیری از قاچاق سلاح خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: به نظر می رسد بیشترین دردسر در دور دوم انتخابات دوازدهم مجلس، متعلق به یاران قالیباف باشد. پیش‌بینی سهم متفاوت قالیباف در مرحله دوم انتخابات مجلس
شمال نیوز: به نظر می رسد بیشترین دردسر در دور دوم انتخابات دوازدهم مجلس، متعلق به یاران قالیباف باشد.(ادامه)
عصر ایران : دانه‌های خربزه به طور باورنکردنی سرشار از انواع آنتی اکسیدان‌ها و همچنین ویتامین‌های A، C و E هستند. این محتوا در واقع برای بینایی ما عالی است، زیرا ویتامین‌های A، C و همچنین E به جلوگیری از دژنراسیون ماکولا در چشم کمک می‌کنند. آنتی اکسیدان‌های موجود در دانه‌ها نیز سطح کلسترول خون را کنترل کرده و علاوه بر آن احتمال ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهند. تخم این میوه برای تقویت بینایی معجزه می کند
عصر ایران : دانه‌های خربزه به طور باورنکردنی سرشار از انواع آنتی اکسیدان‌ها و همچنین ویتامین‌های A، C و E هستند. این محتوا در واقع برای بینایی ما عالی است، زیرا ویتامین‌های A، C و همچنین E به جلوگیری از دژنراسیون ماکولا در چشم کمک می‌کنند. آنتی اکسیدان‌های موجود در دانه‌ها نیز سطح کلسترول خون را کنترل کرده و علاوه بر آن احتمال ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهند.(ادامه)
علائم هشداردهنده حمله قلبی
درد شکم، حالت تهوع و خستگی نیز از علائم هشداردهنده حمله قلبی هستند. اما این علامت مخصوص همه بیماران نیست. برخی از بیماران ممکن است علائم خفیف گوارشی داشته یا اصلاً هیچ علامت گوارشی نداشته باشند.(ادامه)
ریز پرنده نوعی هواپیمای بدون سرنشین یا پهپاد محسوب می‌شود که در اندازه‌های کوچک و بسیار کوچک ساخته می‌شود. معمولا وزن ریز پرنده‌ها به چند گرم می‌رسد و اندازه آن‌ها از چند سانتیمتر تجاوز نمی‌کند. ریزپرنده چیست؟
ریز پرنده نوعی هواپیمای بدون سرنشین یا پهپاد محسوب می‌شود که در اندازه‌های کوچک و بسیار کوچک ساخته می‌شود. معمولا وزن ریز پرنده‌ها به چند گرم می‌رسد و اندازه آن‌ها از چند سانتیمتر تجاوز نمی‌کند.(ادامه)
تهدید مراکز هسته‌ای تجدید نظر در سیاست‌های هسته‌ای ایران را محتمل می‌کند/ آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم/ دست‌ها روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند برای نابودی اهداف مشخص شده ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : اگرچه هنوز آیین نشا کاری مکانیزه برنج مازندران امسال به صورت رسمی از سوی جهاد کشاورزی استان انجام نشده است، اما با شروع نشاکاری دستی همراه با افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی قیمت انواع نهاده های کشاورزی ،شالیکاران را به شدت نگران و تحت فشار قرار داده است. نشاکاری برنج با نگرانی شالیکاران مازندران از افزایش قیمت نهاده‌های کشاورزی
شمال نیوز : اگرچه هنوز آیین نشا کاری مکانیزه برنج مازندران امسال به صورت رسمی از سوی جهاد کشاورزی استان انجام نشده است، اما با شروع نشاکاری دستی همراه با افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی قیمت انواع نهاده های کشاورزی ،شالیکاران را به شدت نگران و تحت فشار قرار داده است.(ادامه)
پیشکسوت استقلال معتقد است که ناراحتی نکونام از داوری منطقی است. استقلال دست از بیانیه نویسی بردارد
پیشکسوت استقلال معتقد است که ناراحتی نکونام از داوری منطقی است.(ادامه)
توجه به میزان چربی خون بسیار ضروری است؛ چرا که چربی خون به طور مستقیم با خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مرتبط است. معرفی بهترین میوه‌ها برای کنترل چربی خون
توجه به میزان چربی خون بسیار ضروری است؛ چرا که چربی خون به طور مستقیم با خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مرتبط است.(ادامه)
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد. سفیر ایران در جلسه سازمان ملل: پاسخ ما به اسرائیل لازم و متناسب بود
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد.(ادامه)
فشار صهیونیست‌ها به اپل در پی جنجال پرچم فلسطین
پس از آنکه برخی از کاربران آیفون هنگام تایپ کلمه "اورشلیم" (بیت‌المقدس) در تلفن همراه خود با پیشنهاد ایموجی پرچم فلسطین مواجه شدند، موجی از انتقادات از سوی صهیونیست‌ها به سمت شرکت اپل روانه شد.(ادامه)
انتشار بیانیه‌ای از سوی استقلال که در آن به پرسپولیس کنایه زده شده بود، واکنش باشگاه رقیب را به دنبال داشت و سرخپوشان خواهان ورود کمیته اخلاق و انضباطی شدند. پاسخ پرسپولیس به استقلال: مصونیت توهین را از کجا آورده‌اید؟
انتشار بیانیه‌ای از سوی استقلال که در آن به پرسپولیس کنایه زده شده بود، واکنش باشگاه رقیب را به دنبال داشت و سرخپوشان خواهان ورود کمیته اخلاق و انضباطی شدند.(ادامه)
در این خبر به تلاش‌های دیپلماتیک برای نجات رژیم‌صهیونیستی توسط حامیان اروپایی و آمریکا پرداخته‌ایم. لابی شیطان برای فرار از انتقام ایران
در این خبر به تلاش‌های دیپلماتیک برای نجات رژیم‌صهیونیستی توسط حامیان اروپایی و آمریکا پرداخته‌ایم.(ادامه)
رییس‌جمهور روسیه هشدار داده است که مسکو هیچ طرح اجباری‌ که منافعش را نادیده بگیرد، نمی پذیرد. واکنش پوتین به طرح سوییس برای پایان جنگ اوکراین
رییس‌جمهور روسیه هشدار داده است که مسکو هیچ طرح اجباری‌ که منافعش را نادیده بگیرد، نمی پذیرد.(ادامه)
نقاط سیاه روی موزهای سالم دارای نوعی پروتئین است که به کاهش رشد سلول های تومور و سرطان کمک می کند. چرا موز سیاه خواص بیشتری دارد؟
نقاط سیاه روی موزهای سالم دارای نوعی پروتئین است که به کاهش رشد سلول های تومور و سرطان کمک می کند.(ادامه)
کارشناس طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هرچند حجامت یکی از مهمترین اقدامات برای پیشگیری و درمان در طب ایرانی است اما انجام آن برای افراد زیر ۲ سال و بالای ۶۰ سال ممنوع است و برای سایر گروه ها باید با مشورت پزشک انجام شود. حجامت برای این افراد ممنوع است
کارشناس طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هرچند حجامت یکی از مهمترین اقدامات برای پیشگیری و درمان در طب ایرانی است اما انجام آن برای افراد زیر ۲ سال و بالای ۶۰ سال ممنوع است و برای سایر گروه ها باید با مشورت پزشک انجام شود.(ادامه)
نقش اصلی کلیه‌ها دفع ادرار است، اما اگر این اندام بدن دچار اختلال عملکردی شود آنگاه علائمی در دفع بروز می‌کند. آیا سرما می‌تواند علتی برای کلیه درد باشد؟
نقش اصلی کلیه‌ها دفع ادرار است، اما اگر این اندام بدن دچار اختلال عملکردی شود آنگاه علائمی در دفع بروز می‌کند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 348 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.273 seconds.